Welcome to our website!

Na faapefea ona e nonoa taga palasitika?

Na ou toe fo’i i lo’u nu’u i le lua aso talu ai, ona sa ou fa’aaogaina le auala e le’i nonoa ai e lo’u tina le taga pepa iila, lea na faigata ai i lo’u tina ona tatala mo sina taimi.I le faaiuga, o loʻu laitiiti ma le taga palasitika ua maeʻa,,,
E tele auala e nonoa ai taga palasitika, ma e toetoe lava o tagata uma e iai a latou lava masani.E fa'afefea ona e nonoa taga palasitika?
Auala e nonoa ai taga palasitika a le Supermarket: fofola au faatau i itu uma e lua ma toso ese le tasi ma le isi, ona toso ese lea e le tasi le isi i le itu faafeagai, ona toso lea o au i itu uma e lua e nonoa lelei ai le nonoa.O le auala fo'i lea o lo'o fa'aogaina e a'u.
1
Metotia kolosi agavale ma taumatau: Uu lima i itu uma e lua o le taga palasitika, kolosi le tasi itu mai le pito i lalo agai i luga, toso mau, ma toe fai.O le lelei o lenei auala fusiua e malosi ma e le mafai ona matala.


Auala o le taofiofia: O le auala e taofia ai e faaleleia atili i luga o le faavae o le auala agavale-taumatau auala kolosi, aua o le auala agavale-taumatau auala e faigofie ona nonoa le taga palasitika i le oti, ma mulimuli ane e mafai ona aveese malosi.O le mea lea, o le auala e taofia ai o se auala lelei.O le filifiliga o le taofi lea o se vaega o le au i le itu muamua pe a laasia le nonoa lona lua, ina ia oʻo i le tatalaina o le taga palasitika, e tatala muamua le nonoa muamua, ona tatala ai lea o le nonoa lona lua.

Metotia faʻapipiʻi: O lenei metotia e le faʻatapulaʻaina i foliga o le ato, pe o se ofutino ato poʻo se taga mafolafola, pe a lava le avanoa e totoe, e mafai ona faʻaaoga.E fa'apena fo'i, tu'u i le taga palasitika se si'ivili.

Metotia fatufatuga le fiafia: E tele auala, ae o loʻo i ai se latou tulaga tutusa.O galuega uma ia e le'i mafaufauina e fa'aalu ai le taimi e fiu ai tagata.O foliga vaaia e lavelave, faʻapitoa ma faʻataʻitaʻi, ae o le mea sili atu e mafai ai e tagata ona tatala ato.O le valea, ina ia mafai ai e le na faia, e pei o le faatonu, e faapitoa le "alofagia" e lona tina!

E tele auala e nonoa ai taga palasitika.E fa'afefea ona e nonoa taga palasitika?E mafai ona e faasoa mai ia i matou!


Taimi meli: Au-06-2022