Welcome to our website!

E fa'apefea ona fa'amaonia e LGLPAK LTD le tulaga lelei o le gaosiga o ato lalaga?

I le lomiga mulimuli, LGLPAK LTD na tuʻuina atu i tagata uma se malamalamaaga muamua i ato lalaga.O le asō, se'i o tatou va'ava'ai i le teuina ma le fa'atumauina o a tatou ato lalaga.

Muamua, malamalama i laasaga o le gaosiga o taga lalaga: extruding mafolafola ata, vavae ese filament tipi, filament mafolafola faʻaloloa, lalagaina, taga tipi, suʻisuʻi, atonu ei ai faafitauli eseese i laasaga taʻitasi, ma le lelei e tatau ona faʻamaonia i le faagasologa o le gaosiga.E manaʻomia le ausia o faʻamatalaga sili, ona taʻitaʻia lea e LGLPAK LTD tagata uma e faʻamatalaina auiliiliga.

Gaosiga

Le mafiafia ata tifaga: Le mafiafia ata tifaga e tupu tele ona o le tulaga o le mate ma le abrasive meafaigaluega e le lava tulaga, lea e mafua ai le vevela e le tutusa ma le ata tifaga e le mafai ona malu i le taimi e tasi.O le vaega malulu e tatau ona fetuunai i se tulaga faalava.

Ta'e ata: E tele mea e mafua ai ona malepe ata.O le le lava o le sapalai o pellets, vave tele le toso, pupuni, le mama, maualuga tele poʻo le maualalo o le vevela, ma isi mea e ono mafua ai le gau o ata, lea e manaʻomia ai le suʻesuʻeina faifaipea o mea lelei ma le faʻamamaina O vaega abrasive, fetuunaiga o le saoasaoa o le toso ma le vevela, ma isi mea uma e iai. maualuga mana'oga mo le lelei ma le poto masani o le au fa'afoe.
Uaea avanoa uaea: O le mafuaaga autu o le uaea avanoa o le tulaga ma le ma'ai o le lau.E le gata i lea, afai e le lava le vavaeina o le vevesi pe o le ata lava ia e see, o le a tupu lenei faafitauli.O lenei mea e manaʻomia ai ona tatou gauai atu i le asiasiga o le lau ma le fetuunaiga o le toso.

Vulu mafolafola vaelua po'o fa'afefeteina: E le sa'o le fua fa'atatau, fa'afefiloi le tutusa o mea fa'ameamea, ma le fa'alo tele o le a mafua ai le vaelua po'o le fa'afefe.E tatau ona fetu'una'i lelei le fua fa'atatau, fa'afefiloi atoa, ma fa'aloloa.

E i ai eseesega i le va o le lalagaina ma le tele o loʻo faʻamoemoeina: e tele mafuaʻaga e faʻateleina ai pe laʻititi ai le lapoʻa: o le faʻalavelave o le lalaga e faʻateleina pe laʻititi, o le faʻalautele e lautele tele pe vaapiapi tele, o le vulu mafolafola e lautele tele pe vaapiapi tele, pe o le numera o pito e tele naua pe itiiti foi.O lenei mea e manaʻomia ai i tatou e faʻafetaui le faʻaogaina o vaega o le tension weft, fetuunai le lautele o le expander, fetuunai le lautele o le uaea mafolafola, ma le numera o pito.
Fa'a'ave'esea: O le maualuga tele o le voli ma le telegese o le saosaoa tipi o le a mafua ai le fa'afitauli o le fa'afefeteina.E tatau ona e fetuutuunai le voltage ma le saoasaoa o le tipi.

E motu le filo i le taimi o le su'isu'i: O le filo i le taimi o le su'isu'i atonu e mafua mai i le le lava o le malosi o le filo, o le so'ona o le filo su'isu'i, o le mamafa o le oomi o le vae o le masini su'isu'i, ma le fa'aleagaina o masini.

I le faagasologa o le umi, o laasaga taʻitasi uma o le a aʻafia ai le lelei o le oloa.O le faia o laasaga uma o le asiasiga, tausiga, sui, fetuunaiga, ma le faamamaina o le laasaga muamua lea i le pulea lelei.E le gata i lea, e tatau ona fua le tele o le ato lalaga, fuaina le mamafa o le ato lalaga, faitau le numera o taga lalaga, siaki le ata, ma siaki le lolomiga i le taimi o le asiasiga.

LGLPAK LTD o le a faʻaauau pea ona pulea le lelei ma aumai tagata faʻatau oloa sili ona faʻatuatuaina.E fa'afeiloa'i le tele o uo e fegalegaleai ma i matou, ma e fa'afeiloa'i lava tagata fa'atau e fai ni fesili.


Taimi meli: Sep-10-2021