Welcome to our website!

Le uiga o fuainumera i fagu palasitika (2)

“05″: Toe fa'aaogaina pe a uma ona fa'amama fa'aeteete, fa'afefete le vevela ile 130°C.E na'o le pau lea o mea e mafai ona fa'avevela i totonu o le ogaumu microwave, o lea e avea ai ma mea masani mo le faia o pusa microwave lunch.O le maualuga o le vevela o le 130 ° C, le maualuga o le liusuavai i le 167 ° C, le lelei o le manino, e mafai ona toe faʻaaogaina pe a uma ona faʻamama lelei.E tatau ona maitauina mo nisi ipu palasitika microwave, o le ipu tino e faia i le Numera 05 PP, ae o le tapuni e faia i le Numera 06 PS.O le PS e lelei le manino ae e le mafai ona tetee i le maualuga o le vevela, o lea e le mafai ai ona tuʻu i totonu o le ogaumu microwave faʻatasi ma le tino ipu ma faʻamafanafana mulimuli ane.Aua nei galo e aveese le tapuni a'o le'i faia le ipu!

“06″: Aloese mai le fa'avevela sa'o, fa'asa'o le vevela i le 100°C, e masani ona fa'aogaina i totonu o pusa saiini fa'ato'a tumu, pusa mea'ai fa'afu, ipu fa'aaoga, ma isi. moli), aua o le a faʻaumatia le polystyrene, e le lelei mo le tino o le tagata, ma o le polystyrene o se carcinogen.E ui lava e tete'e i le vevela ma le malulu, ae o le a fa'amatu'u atu fo'i vaila'au ona o le maualuga o le vevela, o lea e le fautuaina ai le fa'avevela sa'o o le tanoa o pusa saiini vave i totonu o le ogaumu microwave.
“07″: Fa'aoga ma le fa'aeteete e 'alofia ai le "Bisphenol A", fa'afefe vevela: 120℃.O se mea faʻaaogaina lautele, e masani ona faʻaaogaina e fai ai fagu susu, ipu avanoa, ma isi. E fefinauai ona o loʻo i ai le bisphenol A. O le mea moni, pe a fai o le bisphenol A e 100% liua i se fausaga palasitika i le faagasologa o le gaosiga, e o lona uiga o le oloa e matua saoloto lava mai le bisphenol A, sei vagana ua faʻamatuʻu.Ae ui i lea, e leai se mea gaosi ipu palasitika e mafai ona faʻamautinoa ua liua atoatoa le bisphenol A, o lea e tatau ai ona faʻalogo i le taimi o le faʻaaogaina: aua le faʻamafanafanaina pe a faʻaaoga, aua le faʻaalia i le susulu o le la, aua le faʻaogaina se masini tamea poʻo se fufulu ipu. , ma fa'amama le ulo a'o le'i fa'aaogaina mo le taimi muamua., Fufulu i le pa'u susu pa'u ma vai mafanafana, ma fa'agogo fa'anatura i le vevela o le potu.Afai o le atigipusa ua faaleagaina pe faaleagaina i soo se auala, taofi le faʻaaogaina vave, ma aloese mai le faʻaaogaina pea o le ipu palasitika tuai.
Mulimuli ane, LGLPAK LTD fa'amanatu i tagata uma: taumafai e filifili mea saogalemu e fa'atau ai ipu vai a tamaiti, fa'aoga tatau fagu palasitika e tusa ai ma mea eseese, ma ia saogalemu!


Taimi meli: Aukuso-27-2022